yakıştı fenerime….

23/05/2011 § 4 Yorum

Dün yanındaydık, bugün yine arkandan Cadde’ye dökülüyoruz…

“yirmibeşbin kişilik bir aydınlık içinde eririm
canım ağzıma gelir sevinçten hilafsız
isteseler bir gelincik gibi koparır veririm

istanbul deyince aklıma
stadyum gelir
kanımın karıştığını duyarım ılık ılık
memleketimin insanlarına
daha fazla sokulmak isterim yanlarına
ben de bağırırım birlikte
avazım çıktığı kadar
göğsümü gere gere
ver lefter’e yaz deftere
stadyum gelir
istanbul deyince aklıma…”

bedri rahmi eyüboğlu

Fenerbahçe 1911

Fenerbahçe 2011

audere est facere

 

Tagged: , , , ,

§ 4 Responses to yakıştı fenerime….

  • EGe dedi ki:

    Bence insanlar kelimelerini telaffuz ederken aldıkları zevke göre ya da işitirken hoşlarına gidiyor diye seçmişler, eleştirdiğin kelimelere baktım mesela, ben onlara hak verdim :) Benim gözüme Andreu Buenafuente: Equilibrio, çarptı kendisi ekonomist değilmiş ama :) Bana da kelebek kelimesi her dilde şeker geliyor: Mariposa da öyle gelmişti.

  • EGe dedi ki:

    evet, yanlış entry altına girmişim :D

  • EGe dedi ki:

    valla izlediğim bir maçtı, hakkaniyetini tartışılır buldum diyeceğim şimdi fanatik birine denmez öyle :)

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading yakıştı fenerime…. at Aykvt Alp Kapvsvzoğlv.

meta

